Klepněte pravým tlačítkem myši→[Hlavní menu]→[ záznamu]→ Zaškrtněte políčko ZJISTIT  ...
Poradna, Strana 5
-
Problém se zobrazením/obrazem
-
Problém s kamerou
-
Nastavení funkcí
-
Instalace a aktualizace
-
Sledování a nahrávání obrazu
-
Nastavení v NVR/DVR
-
Nastavení v aplikaci
-
Návody
V první řadě odpojte všechna připojená zařízení jako například myš, HDD nebo USB. Následně restartuj...
Proč moje kamera nevydává zvuk, přestože podporuje zvuk? Zkontrolujte, zda je v systému vše správně...
Přejděte do parametrů zařízení NVR a ujistěte se, že Nat status je ve stavu připojen (Není-li připoj...
Pokud program používáte poprvé, stáhněte si a spusťte ovládací prvek ActiveX a postupujte podle kont...
Funkce detekce lidí spočívá v tom, že při jakémkoli zaznamenání osoby kamerou, kamera odešle upozorn...
Hlavní menu → Síť → Síťová služba → Mobilní hlášení→ Zaškrtněte možnost Povolit Hlavní nabídk...
K tomuto problému mohou být dvě příčiny: Síť vypadla Odpojte externí síťový kabel . Pokud máte n...
Jako první odešlete na podporu údaje o verzi kamery pro odeslání aktualizačního souboru. Způsob 1 ...
Stáhněte si program Device Manage Otevřete program CMS a přidejte kameru do seznamu, pak přejděte n...