Reklamace a vrácení peněz
Postup reklamace, vrácení zboží a vrácení peněz
1) Pro uplatnění reklamace je třeba vyplnit a přiložit do balíku tento reklamační formulář
2) Zašlete nám zboží na naši adresu
Zaslání produktu na naše náklady
Stačí odnést důkladně zabalené zboží v balíku na nejbližší podací místo Zásilkovny a nahlásit unikátní kód 99281510.
Obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí jej na zásilku a podá Vám potvrzení o převzetí zásilky
Tento kód slouží k zaslání oprávněné reklamace. Neslouží na zasílání produktu na servis, nebo na vrácení do 14 dnů. V tomto případě Vám bude vyúčtována částka 99 korun za poštovné náklady.
Zaslání na vaše náklady
Pokud nechcete zaslat zboží přes Zásilkovnu můžete ji zaslat i jinou dopravou, ale to už na vlastní náklady.
Balíček pošlete na adresu: KLM Europe Trading, Kvítková 476, 760 01 Zlín