Reklamace a vrácení peněz

Postup reklamace, vrácení zboží a vrácení peněz

1) Pro uplatnění reklamace je třeba vyplnit a přiložit do balíku tento reklamační formulář

 

2) Zašlete nám zboží na naši adresu

Zaslání produktu na naše náklady

Stačí odnést důkladně zabalené zboží v balíku na nejbližší podací místo Zásilkovny a nahlásit unikátní kód 99281510.
Obsluha podacího místa vytiskne štítek, nalepí jej na zásilku a podá Vám potvrzení o převzetí zásilky

Tento kód slouží k zaslání oprávněné reklamace. Neslouží na zasílání produktu na servis, nebo na vrácení do 14 dnů. V tomto případě Vám bude vyúčtována částka 99 korun za poštovné náklady.

 

Zaslání na vaše náklady

Pokud nechcete zaslat zboží přes Zásilkovnu můžete ji zaslat i jinou dopravou, ale to už na vlastní náklady.

 

Balíček pošlete na adresu: KLM Europe Trading, Kvítková 476, 760 01 Zlín

Zpět do obchodu