K tomuto problému mohou být dvě příčiny:
Síť vypadla
- Odpojte externí síťový kabel . Pokud máte nastaveno DHCP přidělování IP adres k zařízením, tak může nastat konflikt adres mezi kamerami a jinými zařízeními v síti. Pro správný chod systému kamer a Vaší domácí sítě je třeba vyčlenit statické IP adresy pro kamery a samostatnou IP adresu pro NVR.
- Kamery a NVR je pravděpodobně třeba aktualizovat. Poskytněte proto podpoře údaje o verzí NVR, která vám pomůže systém aktualizovat. Po aktualizaci zkontrolujte, zda vše funguje.
Pevný kanál vypadl
- Zkontrolujte, zda síťový kabel není náhodou vypadlý, zda délka nepřesahuje 100 metrů nebo zda nedochází nějakým způsobem k rušení s elektrickým vedením
- V případě, že se nepodařilo problém opravit v prvním kroku, zkuste vyměnit kameru. Pokud výměna kamery nepomohla, otestujte kameru zapojením kratším kabelem blíže k NVR. Pokud to nepomohlo, kontaktujte podporu.