Pro řešení tohoto problému existují dva způsoby:
Způsob č.1
Kamera a počítač by měly být připojeny ke stejné síti wifi, resp. ke stejnému routeru
- Do počítače si stáhněte nástroj ResetACTool a program spusťte
- Klepněte na IP Search a vyhledejte vaše zařízení
- Obdržíte bezpečnostní kód, kontaktujte posporu a odešlete kód naší podpoře
- Podpora vám poskytne heslo, které zadáte do příslušné kolonky
- Zaškrtněte políčko IPC a klikněte na reset config
Následně obdržíte bezpečnostní kód, který bude třeba nám poslat
Pošlete nám ho
Po obdržení bezpečnostního kódu, vám opětovně pošleme heslo
V programu zaškrtněte políčko IPC a klikněte na Reset Config.
Způsob č.2
Pokud první způsob nefungoval, zkuste se přihlásit pomocí IP adresy, kterou zadáte do vyhledávání a vyplníte přihlašovací údaje a následně přejděte na resetování v nastaveních.