Jak postupovat v případě technického problému?

V tomto článku vám popíšeme několik důležitých kroků, které často vedou k vyřešení technických problémů. Prosím, předtím než zavoláte technickou podporu, ujistěte se, že jste tyto kroky uskutečnili,

 

1. Přečtěte si návod a manuál!

Většinou nás zákazníci oslovují s problémy, které pramení zejména z nepozorného prostudování návodů, které jsou přiloženy ke kamerám nebo kamerovým systémům. Zákazníci často zvolí jiné postupy, než jsou popsány v návodu, a následně se z tohoto důvodu vyskytnou problémy. Pokud si nejste jisti, zda jste postupovali správně, projděte si celý návod ještě jednou, a zkontrolujte všechna nastavení a zapojení. Klikněte na Návody a manuály ke kamerám SecuriaPro.


2. Zkontrolujte zdroj napájení

Většina bezpečnostních kamer je napájena přes Ethernet (PoE). Pokud tomu tak je, ověřte, zda je váš zdroj PoE napájen a zda je správně nakonfigurován.

Pokud je kamera napájena elektricky přes zástrčku, nejprve zkontrolujte, zda je zapojena. Pokud je zapojena, zkontrolujte, zda kamera přijímá příslušný výkon, který je potřebný pro konkrétní zařízení.

Pokud je kamera napájena z baterie, zkontrolujte, zda je baterie nabitá a poskytuje kameře dostatek energie. Je důležité poznamenat, že všechny baterie mají životnost au starších zařízení může být nutné je vyměnit.

Jak zjistit, zda je vaše kamera zapnutá: Většina bezpečnostních kamer má LED kontrolky, které indikují jejich stav napájení. Tyto kontrolky mohou také signalizovat, zda je kamera připojena k bezpečnostní síti a zda skutečně přenáší data. Každá bezpečnostní kamera je však jiná, proto vám doporučujeme prohlédnout si příručku pro specifické indikátory napájení vaší kamery.

Pokud jste si jisti, že je špatný právě zdroj, vyplňte reklamační formulář, a my Vám pošleme nový zdroj. Nemusíte zasílat svůj nefunkční. První reklamace zdroje se řeší okamžitou výměnou.

3. Postupujte pomocí vylučovací metody

Důležitým krokem je zjistit, která komponenta v celém kamerovém systému je ten, který způsobuje problém. Je nutné tuto komponentu identifikovat. Docílíte toho tak, že vyměníte jednu komponentu za jinou, a odzkoušíte, zda problém přetrvává. Například pokud vám nefunguje kamera, vyměníte ji za druhou, která fungovala. Pokud funguje, dozvíte se tím, že napájení je v pořádku.

Další příklad: Máte 4 kamerový set, au 1 nebo 2 kamer vám vypadává obraz. Zkuste odpojit 2 plně funkční kamery. Pokud ty co vypadávaly, budou po odpojení bezproblémově fungovat, problém může být v adaptéru, který je vadný, a nezprostředkuje dostatek elektrické energie do všech 4 kamer.

Toto můžete vyzkoušet i při více jiných komponentech.

 

4. Ujistěte se, že nemáte problém se sítí

Mnoho problémů souvisí se změnou vašeho internetového připojení nebo internetového směrovače. Změna poskytovatele internetu, změna směrovače v důsledku selhání nebo aktualizace softwaru vyžadující dodatečnou konfiguraci jsou často příčinou problému s externím připojením.

Změnili jste poskytovatele internetu? Pokud ano, vaše vnější IP adresa se mohla změnit. Může to být i případ, kdy nemáte internetovou službu se „statickou IP“.
Měnili jste router? Pokud ano, budete muset nakonfigurovat firewall nebo nastavení konfigurace portu na novém směrovači.
Má váš rekordér/kamerový systém stále přístup na internet? Problém může být způsoben změnami konfigurace na samotném kamerovém systému, jako je nová IP adresa, nesprávná IP brána nebo jiné změny konfigurace.

 

 

5. Zkontrolujte kabeláž

Dalším jednoduchým, ale účinným krokem je kontrola kabeláže. Zkontrolujte zda někde nemáte zamotané nebo zauzlené kabely, roztřepené dráty, uvolněná spojení. Je také dobré zkontrolovat, zda jsou vaše kabely správně a bezpečně připojeny ke správným portům. Doporučujeme použít kabely, které dodáváme ke kamerám. Pokud se rozhodnete použít jiné kabely, ujistěte se, že jsou správné, a vhodné pro toto použití. Častým problémem je, že uživatelé použijí své kabely, které nejsou určeny k tomuto účelu a kvůli nesprávnému používání nastane problém.


6. Obnovte výrobní nastavení

Víme, že toto není oblíbená možnost. Začít znovu může být časově náročné, protože to často znamená ztrátu vašich nastavení a preferencí. Ale může to být také neuvěřitelně efektivní při opětovném spuštění kamer. Reset odstraní všechna provedená nastavení a konfigurace a vrátí je do původních nastavení. Pamatujte, že tímto způsobem se vymažou všechna nastavení a přizpůsobení, která jste provedli.

 

 

Hodnocení obchodu

4,9 228 hodnocení

Jiří Tobias | 20.12.2024
Kabel je pružný a silnější. Doporučuji.
Ověřený zákazník - Heureka | 28.12.2024
Vše bez problému, doporučuji.
Ověřený zákazník - Heureka | 24.12.2024
Kabel je hrubší a kvalitnější.
Ověřený zákazník - Heureka | 06.11.2024
snadné přes internet, rychlé dodání .
LUBOMÍR FRANTÍK | 19.11.2024
rychlé dodání
Robert Pokorny | 08.12.2024
Ok
Ověřený zákazník - Heureka | 10.12.2024
Ok
Ověřený zákazník - Heureka | 21.12.2024
+ Rychle a jednoduche zapojeni.
- Zatím jsem nic nenašel.

Rychle dodání a spokojenost.
Marie Fofova | 22.05.2025
S obchodem ano, na doporuceni technika byly koupeny tyto adaptery, ktete se po zapojeni odpalily, ..vypalena byla vevnitr vyskratovana krabicka, kterou mel technik do dnesniho dne u sebe a rikal, ze nic takoveho jeste nevidel, takze vse vyskratovane a odesly dve kamery. Az ted dojel od povodni vytopenxy technik a vse se zjistilo. Bohuzel vse rok, dva po zaruce...kameru musim menit uz po druhe, jedna odesla taky mesic po zaruce, jsem z toho dost nestastna.
Ověřený zákazník - Heureka | 25.11.2024
+ Ryclost dodání
+ Kvalitní obraz
+ Z NVR byl obraz z kamer hned po připojení
+ HDD zakoupený v obchodě rovnou namontovali do NVR
- Nepodařilo se připojit kamery do aplikace

Pěkný a čistý obraz. Pěkně světlý i když venku je už šero. Doručeno druhý den. Bohužel se nepodařilo přidat kamery do aplikace na mobilním telefonu, ale to nemohu říct, že by byla vyloženě chyba na straně SecuriaPro. Za mne pokud by se podařilo rozjet kamery v aplikaci bych nakoupil znovu. Jediné co mi mohlo chybět v nabídce, tak hmoždinky do polystyrenu abych pro ně nemusel do hobby marketu, ale to je jen taková drobnost.
Ověřený zákazník - Heureka | 17.10.2024
+ rychlost odeslani, vzdy dobre poradi...

Zbyněk Palát | 19.11.2024
Perfektní domluva ,bezva zpětné info , rychlá doprava vše ok ... DĚKUJI ZBYNĚK P.