Když nám posíláte kamery, záznamníky nebo jiné příslušenství ke kamerovým systémům pro reklamaci či opravu, prosíme vás, abyste věnovali zvýšenou pozornost jejich zabalení.
Přepravní společnosti mají ve svých podmínkách jasně stanoveno, že balík musí být zabalen tak, aby při pádu z výšky 1 metru nedošlo k poškození obsahu. Proto je nezbytné, aby byl každý produkt řádně chráněn před otřesy a nárazy.
Doporučujeme následující postup:
-
Zařízení vložte do pevné krabice.
-
Volný prostor v krabici důkladně vyplňte bublinkovou fólií, zmačkanými novinami nebo jiným vhodným materiálem.
-
Dbejte na to, aby se produkt v krabici nepohyboval.
Pokud k nám pošlete kameru pouze v originální krabičce bez jakékoli výplně, je velmi pravděpodobné, že během přepravy dojde k poškození – například prasklému objektivu. V takovém případě nebude možné uplatnit reklamaci, jelikož se jedná o mechanické poškození způsobené nedostatečným zabalením, na které se záruka nevztahuje.
Zařízení před odesláním očistěte od prachu, pavučin nebo jiných nečistot.
Chráníte tak nejen své zboží, ale také svá práva jako zákazníka.
Děkujeme, že to berete na vědomí.